Az Ön weboldalát is érintheti! Változnak a Google irányelvek

Tájékoztató a Google irányelvek változásáról. Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy a Google irányelvei április 21-től megváltoznak. Eddigi szempontok mellet kiemelt szerepet kap a weboldalak mobilra optimalizált nézete (reszponzív vagy responsive felépítés).
A Google bejelentése alapján a keresési találatokban rangsorolási tényezővé válik, hogy az oldalnak van mobilra optimalizált nézete vagy nincs. Amely oldalak rendelkeznek reszponzív (mobilra optimalizált) felépítéssel jobb pozícióba sorolódnak a jövőben és megelőzik azon oldalakat, akiknél nem található mobilra optimalizált nézet.


Tájékoztatjuk, hogy a cégünk által 2013 decembere óta készített honlapok 90%-a már rendelkezik mobil eszközökre optimalizált nézettel.

Ide kattintva ellenőrizheti oldalát

Amennyiben úgy véli fontos Ön számára, hogy oldala ne veszítsen a Google találatokban pozíciót, kérjük keresse fel személyes kapcsolat tartóját és kérjen ajánlatot honlapja mobil optimalizálásához.

A Google hivatalos bejelentését angol nyelven ide kattintva olvashatja el.

Miért jó?
Az internetezési szokások drasztikusan változnak a látogatók nagy része már mobil eszközről érkezik, noha itthon ez a szám jelenleg 10-16%. A Google a változásokra felkészülve kényszeríti ki a weboldal tulajdonokból, hogy az oldalaikat készítsék fel a pár éven belül lezajló robbanásszerű látogatói szokás megváltozására.

Mi az hogy reszponzív?
Az angol responsive szóra vezethető vissza, annak is a "kedvezően reagáló" fordítására / értelmezésére. Webes értelmezésben a szó lényege, hogy honlapja attól függően, hogy a látogató milyen eszközről érkezik, folyamatosan reagál és olyan nézetet tölt be, amelyen minden jól olvasható még a kisebb kijelzőkön is.

Az Ön weboldalát is érintheti! Változnak a Google irányelvek

#totalstudio