Nem csoda tehát, hogy július óta közel 50 százalékkal, 42 milliárd dollárra nőtt a Facebook értéke; ezzel a legnépszerűbb közösségi oldal már jóval többet ér, mint a komolyabb árbevétellel és hosszú ideje tartó tőzsdei jelenléttel bíró Ebay vagy Yahoo. Hasonló módon nő töretlenül más népszerű webkettes, tőzsdei bevezetés előtt álló cégek, például a Twitter vagy a LinkedIn értéke. Elemzők szerint a befektetők hajlandóak prémiumot fizetni azokért a cégekért, amelyekben a hosszú távú fejlődés lehetőségét látják.
Ugyanakkor a Facebook, mivel egyelőre nem tőzsdei társaság, nem hozza nyilvánosságra pénzügyi adatait, így a másodlagos piaci bevásárlás elég nagy merészségre vall a befektetők részéről. Az intenzív kereskedés a vállalat belső részvényeivel már felkeltette az amerikai tőzsdefelügyelet (SEC) figyelmét is, amely az év utolsó napjaiban bejelentette, vizsgálatot kezdeményez az ügyben.