Menu      

Online hirdetések

Az online hirdetések rövid időn belül látogatókat, sőt vásárlókat generálhatnak, ezekhez pedig a legjobb felület az Google Ads és a Facebook.
Online hirdetések

Az utóbbi idők legsikeresebb marketing eszközei a PPC (Pay Per Click) kampányok, amelyek szakszerű menedzselés mellett, megsokszorozhatják az érdeklődők vagy a vásárlók számát.

Bízza ránk ezt a feladatot és havi riportjankból, pontos számadatokkal alátámasztva kiderül, hogy a befektetése megtérült-e, ha pedig kell, azonnal beavatkozunk.

Az ügyfélszerzés leggyorsabb módja

A két leghatékonyabb eszközt használjuk a látogatók és vásárlók megsokszorozására: a Facebookot és a Google Ads-ot.



Google Ads

A keresőóriás hirdetéseit azoknak ajánljuk, akik konkrét kulcsszavakra és keresésekre szeretnének a találati lista elejére kerülni. 

Facebook Ads

Bár a Facebook hirdetéskezelője viszonylag újnak számít, mégis olyan sok adattal rendelkezik, hogy tökéletesen le tudja szűkíteni a megjelenéseket. 

gyorsan tud égni a pénz, de mi nem engedjük

A legtöbben nem is gondolnák, hogy egy hibásan felépített hirdetési kampány, egy rosszul összeállított landing oldal/weboldal milyen mértékben tudja negatív irányba befolyásolni a hirdetések eredményét, égetni a hirdető pénzét.

S habár ezeket a felületeket úgy találták ki, hogy az átlag felhasználó is el tudjon indítani egy hirdetést,

ahhoz hogy a kampány valóban sikeres legyen, érdemes szakembert felkérni,


aki ismeri az apró fortélyokat. Egy rossz kampány ugyanis akár a versenytársak malmára is hajthatja a vizet.

Hirdessen velünk!

Nem tudja melyik platformot válassza? Mennyibe kerül? Mennyiért érdemes elindítani?
Egyáltalán jó-e a weboldala/landing oldala? A megfelelő információkat hordozza ahhoz, hogy érdemes legyen meghirdetni?

Mi majd hozzuk a számokat

A kampány felállítás után, elindítjuk a hirdetést, amely már az első hónapban számottevő eredménnyel szokott zárulni. A havi teljesítésről minden esetben közérthetően megfogalmazott és grafikonokkal alátámasztott riportot készítünk. A hirdetést ezen eredmények alapján érdemes újragondolni, módosítani, finomhangolni. 

Ne feledje, a hirdetések kicsit olyanok mint a szobanövények, ahhoz, hogy növekedjenek, virágozzanak, megfelelő gondoskodásra és sok türelemre van szükségük.

A kevesebb néha több elve ezen a területen nem működik!

A hirdetések mindig hosszabb távon fejtik ki hatásukat,

hiszen mindenki arra a reklámra emlékszik igazán, amelyet sokszor lát vagy hall. Nincs ez másképp az online felületeken sem!
Bízzon bennünk, mi pontosan tudjuk, mitől jó egy internetes hirdetés!

#totalstudio