info@totalstudio.hu    +36 20 930 9231    +36 20 313 9004

Adwords és Facebook hirdetések, PPC

Adwords kampányok és elemzések

Az utóbbi időkben az egyik legsikeresebb marketing eszköznek nevezhetjük a PPC (Pay Per Click) kampányokat. Szakértői menedzseléssel ezek a kampányok megsokszorozhatják érdeklődői vagy vásárlói számát.
Bízza ránk ezt a feladatot és mi havi riportok segítségével rövid idő alatt, pontos számadatokkal alátámasztva kiderítjük, hogy a befektetés megtérül-e, ha pedig  kell, azonnal beavatkozunk.

  • 30000 Ft/hó -tól

Kérjen ajánlatot

Töltse ki ajánlatkérő kérdéssorunkat, hogy minél pontosabb árajánlatot küldhessünk Önnek.

 

Hatékony marketing eszközt keres, amellyel értékesítheti termékét vagy szolgáltatását, jelentősen olcsóbban, mintha egy újság hirdetést vagy egy TV reklámot futtatna? Mit szólna ahhoz, ha kifejezetten célközönségéhez szólhatna, azaz csak azoknak a látogatóknak hirdetne, akik már megnézték weboldalát, vagy bizonyos korcsoportokat célozna meg,  esetleg csak bizonyos nemű vásárlókat?

Az online hirdetések a lehetőségek tárháza, ahol hatékonyabban és ezáltal olcsóbban tud értékesíteni.

Jelenleg a piacon két nagy szolgáltató található ezen a téren: az egyik a Google terméke, az Adwords a másik a nagy rivális Facebook terméke, a Facebook Ads.
Mindkét terméknek megvan az előnye és hátránya és a teljesség igénye nélkül ezt most be is mutatjuk.

 

Google Adwords

A kereső óriás vezette be először a fizetett hirdetéseket, s ezzel a hagyományos bannerek korszakát teljesen megreformálta. Először kínálta fel weboldal tulajdonosoknak a kifizetést, így bárki tud pénzt keresni, ha a Google-féle bannerhelyeket „értékesíti” weboldalán. Ezzel az első lépéssel sikerült weboldalak millióin bannerhelyeket szereznie a Google-nak. Innét már nem is volt akkora lépés, hogy még több helyen jelenítse meg fizető ügyfelei hirdetéseit, akár célzottan. 

Ezen felül a kereső találati listák átalakításával, a keresett kulcsszavak alapján kínált hirdetések soha nem látott átütő sikert hoztak a cégnek és ezzel együtt a hirdetőknek is. Megvalósult mindenki álma, napjainkban mindenki a találati listák elejére kerülhet.

A remarketing kampányok lehetőségével még nagyobb teret hódított ez a lehetőség, ugyanis most már célzottan kínálhatunk fel hirdetéseket. Például,  ha valaki megtekintett egy terméket a weboldalunkon, akkor akár több száz más weboldalon, állandóan mutathatjuk neki azt a terméket. Mindehhez nekünk tényleg nem kell mást tennünk, mint elindítani egy jól összerakott kampányt, a többit a Google-ra bízhatjuk. Mivel forintra pontos statisztikákat kapunk, így tökéletesen nyomon követhetjük, hogy egyes kampányunk hogyan teljesít, és hogy a befektetett összeg megtérül-e. Ehhez már csak egy hasznos funkciót kell ismernünk ez pedig nem más, mint a konverzió.

Természetesen ezen beállításokat szakembereink végzik el és bővebb információkat is adnak a funkciókról.

 

Facebook Ads

A közösségi weboldalt senkinek sem kell bemutatni, több millió felhasználójával a legismertebb szolgáltatás, amelyet napi szinten használnak a világ összes táján. Kicsit döcögve, de sikeresen bevezette a fizetős hirdetéseket a Facebook is, mellyel erős konkurenciája lett a Google-nak. Ugyanis a Facebook mérhetetlenül sok személyes információ birtokosa, így sokkal finomabb szűrési paraméterek alapján tudja meghatározni a célközönséget. Talán az egyik leghasznosabb a hely, életkor és a nem szerinti szűrés, melyek segítségével nagyon pontosan „célozhatjuk” meg lehendő vásárlóinkat. A fent említett remarketing, konverzió, forintra pontos statisztikák már itt is elérhetőek. Érdemes megemlíteni, hogy ezen a felületen még mindig kicsit olcsóbb az ügyfélszerzés, talán azért is, mert valamivel kevesebb emberhez juthatunk el általa.

 

De akkor melyik?

Mind a két hálózatot érdemes kipróbálni. Kérjen tanácsot tőlünk, hogy az adott termék vagy szolgáltatás hol értékesíthető jobban. Adwords hirdetések összeállítása előtt mindenképp jó egy kulcsszóelemzést kérni, hogy lássuk, mely szavakra érdemes a hirdetést elindítani.

Erős versenyben, kevés pénzzel ne is próbáljunk hirdetni, mert nem lesz hatékony a kampány.

Kérje ki véleményünket.

Miben segíthetünk?

  • Kulcsszó kutatás
  • Kampány tervezés
  • Kampány létrehozás
  • Hirdetés kampány menedzsment
  • Havi elemzések
  • Remarketing beállítása
  • Konverziók létrehozása
  • PPC tanácsadás

Miért válasszon minket?

Több weboldalnál futtatunk jelenleg is kampányokat, amelyeket napi szinten monitorozunk. Mi megbízunk ügyfeleinkben és csomagban adjuk szolgáltatásunkat, így nem kell törődnie a pénzügyekkel sem.
Havi riportjainkat átbeszélheti szakembereinkkel, és amennyiben kéri, módosítunk a stratégián.

Mennyibe kerül?

Ahhoz, hogy egy kampányt elindítsunk, kampány létrehozási díjat számolunk fel, amely a kampány nagyságától függően 38 000 Ft + ÁFA -tól elérhető.

Az elindított kampányok folyamatos menedzselését 22 000 Ft + ÁFA díjtól vállaljuk.

Ezen díjakon felül már csak a pénztárcája szabhat határt, ugyanis kattintások után fizet. Mi azt javasoljuk, hogy havi 30 000 Ft alatt ne indítsunk kampányt, mert ez alatt nehezen vagy egyáltalán nem lesz mérhető a siker.

Elégedett ügyfeleink

  • Tamás Gergőék az oldal születésétől végig kísérték tíz éven keresztül az oldal fejlesztéseit. Azt gondolom az első mondatban benne van a lényeg. A kezdeti teljes projekt menedzsmentet követően későbbi 4 verzió design és sitebuild megoldásait szolgáltatták a cégnek. Albérlet.hu, Legény Imre
  • A TotalStudio Kft. régi ügyfeleiként szeretnénk megköszönni a rengeteg munkát, amit weboldalunk és webshopunk létrehozásába és azok folyamatos fejlesztéseibe az elmúlt évek alatt belefektettetek. Szép és sikeres munka volt, aminek a gyümölcsét azóta is élvezzük. Ledker Kft., Szentimrei-Dömötör Csilla
  • Totál profik a srácok! Vállalkozásom részére minden igényt kielégítő, reszponzív weboldalt csináltak. Csak ajánlani tudom őket! Kevin Movers, Sűrű Krisztián
  • Nagyon elégedettek vagyunk a Total Stúdióval, számos egyedi megoldásban és kivitelezésben segítették a Natur Projekt weboldalának és webshopjának elindulását. Kiváló partnerek az ötletelésben, a fejlesztésben és az üzemeltetésben. Natur Projekt, Zeliska Orsolya